RSS

NOAH UN CÂINE VAGABOND!

02 Feb

Mă gândesc  la Noah ce fel de caţel e…şi ce suflet are…cum vine în fiecare dimineaţă şi mă trezeşte…Şi în fiecare seară , la fel ca un copil merge îşi aduce jucaria de pluş…şi adoarme cu ea în braţe…Şi cum e singura fiinţă care simte că sunt suparat şi nu trebuie să vadă asta ca să ştie…Un caţel care la cabană când pisica îi manca mâncarea..stătea departe să nu o sperie şi aştepta să termine de mâncat şi abia apoi se ducea şi el să mănânce..Şi mă întrebam..Dacă nu era la mine?…dacă ajungea pe străzi….?..Dacă îl pierd într-o zi şi ajunge un câine vagabond..? Oamenii vor arunca cu pietre în el…îl vor ocoli, vor fugi de el..doar pt că va fi mai murdar…Ochii lui obişnuiţi să vadă persoane care vin cu drag spre el, vor vedea persoane care fug îngrozite…Urechile lui  în loc de cuvintele frumoase, vor auzi doar..”stai departe că sigur are purici”.. „lasă-l că poate îei vreo boală…nu vezi ce murdar e?”…iar el nu va întelege…Şi se va întreba mereu…”De ce fug oamenii de mine? Am acelaşi suflet…pot să îi iubesc  la fel şi dacă am blana murdară …De ce contează pentru oameni atât de mult exteriorul…? De ce contează atât de mult singurul lucru care se schimbă…? Pot fi murdar sau curat dar înauntru sufletul meu va fi la fel…Oare de aceea oamenii nu ştiu să iubească?…Poate de aceea îi auzeam  mereu că spun că nu există iubire..pentru că niciodată nu au ştiut unde să o caute….”…Poate pentru că va fi mai slab şi blana nu îi va mai luci, lumea se va speria de el..Chiar dacă acum copiii îl trag de coadă şi de urechi şi el e tot bucuros şi fericit să se joace cu ei…Va fi nevoit să înveţe să mârâie…sătul probabil de mâinile spre care se îndreptă în căutarea unei mângâieri, dar care în loc de mangaiere începeau să-l lovească…Şi încet încet se transformă într-un câine vagabond…Noah câinele vagabond…Dar oare invers nu se poate? Oare nu orice câine vagabond poate fi Noah?  Eu sunt convins că fiecare căţel vagabond are un suflet de Noah în el…iar Noah poate ajunge oricând un caţel vagabond…Oare cum pot unii să fie atat de cruzi cu ei? Pe Noah acum  toată lumea îl iubeşte..toţi se joacă cu el…îl iau în braţe…dar oare fac asta doar pt că e curat..pentru că nu e slab şi nu e plin de scaieţi?…Oare aşa suntem noi oamenii? iubim superficial…ne îndragostim de ce văd ochii ce simt mâinile…în loc să ne îndragostim de ce simte sufletul?..Şi Noah şi şi Noah vagabond …se vor stinge câandva …unul  udat de lacrimile celor dragi…iar altul cu lacrimile în ochi la gândul celor dragi…

 
8 comentarii

Scris de pe Februarie 2, 2012 în Uncategorized

 

8 responses to “NOAH UN CÂINE VAGABOND!

  1. Silvia

    Februarie 2, 2012 at 1:27 pm

    Scrii extrem de frumos, chiar ai talent, Dar toate posturile tale sunt foarte triste, foarte… Citesc suferinta printre randurile tale. Astept o postare vesela, fericita, optimista…

     
    • calinignat

      Februarie 2, 2012 at 1:34 pm

      Multumesc Silvia…Nu sunt trist..stiu ca toata lumea crede asta…Unii care ma stiu doar de pe facebook…si ajung sa ma cunoasca..imi spun ca sunt foarte diferit..Ca sunt foarte vesel..:)…e o latura a mea…asta…si o latura care imi ofera liniste…Nu mi-ar placea sa renunt la partea asta a mea…Uneori si sentimentalismele sunt o treapta…Sunt lucruri in sufletul meu pe care le simt…si oricat de penibile sunt pt unii..Asta sunt eu…sunt si penibil..toti suntem si penibili..doar poate ca eu incep sa nu mai am frica de ceea ce sunt…si nu ma mai ascund…Lucruri foarte vesele nu cred ca voi posta…Pe acelea le traiesc…Tot ce imi doresc e ca nu cumva sa intristez pe cineva…pentru ca eu nu sunt deloc trist…

       
      • Maria

        Aprilie 30, 2012 at 5:58 am

        Sunt fericita ca exista astfel de caractere , astfel de personalitati care ies la lumina prin natural. Sunt o simpla trecatoare… Insomnia mea aduce multe lucruri minunate pe care le citesc cate.odata🙂 o dimineata dintre cele mai frumoase va doresc !

         
      • Călin Ignat

        Mai 7, 2012 at 1:08 pm

        multumesc mult pentru mesaj..

         
  2. Doris

    Februarie 2, 2012 at 4:25 pm

    Eh, nu e toata lumea la fel, cand eram mica mi-am facut propria organizatie „ORCA” si aduceam toti cateii plini de purici din tudor si ii spalam in cada :)) Nimic nu se compara cu sentimentul pe care il ai atunci cand iei un caine murdar si bolnav si il transformi in unul sanatos si frumos. Lumea se schimba in tot mai rau, vad oameni care lovesc cu pietre cainii vagabonzi doar pentru ca se plimba prin fata lor si mi-a fost dat sa vad oameni care mi-au spus ca daca mai apar vreodata cu cainele meu” jegos „(un setter englezesc superb btw) arunca dupa noi cu pietre. Mi-am pierdut si eu un caine si a venit plin de sange cu boala Carre, cu piciorul rupt si urechile muscate. E un metis, acum e sanatos tun desi se mai vad urmele aventurii lui,dar stie sa iubeasca la fel ca un caine de rasa. Eu sper sa nu treci niciodata prin asa ceva si sa nu il pierzi vreodata pe Noah pentru ca e groaznic sa nu il mai vezi acolo cum te intampina in fiecare zi.
    P.S : sper ca mai doresti sa ne cuscrim peste vreo 2 ani :))

     
    • calinignat

      Februarie 2, 2012 at 6:24 pm

      Oamenii sunt crescuti cu frica de catei..Vad si acum cand ies pe afara cu Noah o mama cu un copil mic…si ii spune..” Daca nu esti cuminte..vezi te papa catelul”…si il creste cu o frica de catei…in cele din urma catelul se apropie de copilul care a crescut intre timp…pt a-l mirosi…el speriat incearca sa il loveasca..si e normal catelul se apara…Cateii nu se nasc rai…dar ii facem noi…Cainii vagabonzi din bucuresti sunt mul mai rai si agresivi decat cei de aici de la noi…De ce oare?…Cainele vagabond e tot vagabond….Diferenta sunt oamenii…Oamenii fac cateii sa fie ai rai si nu invers…Oricum ..nu doresc raul nimanui…nici chiar celor care sunt brutali si agresivi cu cateii vagabonzi..tot ce le doresc eu..ca in viata viitoare sa se reincarneze in caini vagabonzi…

       
  3. andrada

    Aprilie 19, 2012 at 4:24 am

    asa le doresc si eu caline sunt o iubitoare de catelusi sunt viata mea sunt bucuria mea sunt aerul meu si sufar si eu ca tine oamenii care nu iubesc animalele nu se iubesc nici pe ei .orcum iti multumesc pentru postarea cu noah si astept cat mai multe am si eu un labrador chocolatiu sunt niste dulci numa sanatate la catelul tau ingerash

     
  4. andacy

    Mai 26, 2012 at 3:14 am

    🙂

     

Lasă un răspuns

 
