RSS

Sfârşitul lumii…

03 Feb

Am auzit în ultima vreme multe discuţii despre sfârşitul lumii..Când vine? Oare cum va fi? Dar oare nu suntem în plină desfăşurare a lui?…Am ajuns să ne hrănim din dramele altora…Să fim mai liniştiţi nu dacă avem noi ci dacă nu au ceilalţi…Iubirea am defăimat-o şi am ajus să o atribuim persoanelor slabe…Promovăm stilul de viată al non-valorilor…Nu mai avem cuvânt şi promitem lucruri fără să ne intereseze dacă putem să ne ţinem de ele…Alergăm după drame…şi fugim de fericire…Am ajuns să nu mai trăim nici macar în trecut….trăim doar cu frica viitorului…prezentul nu există…deşi inima noastră bate în prezent.. nu în trecut ..nu în viitor…Am inversat noţiunea de bine şi rău…ura a ajuns singurul sentiment real şi din suflet…am ajuns nişte sclavi care promovează un tipar al vieţii care mai are puţin şi omoară tot sufletul din oameni…Copiii de 15-16 ani se comportă ca adulţii renunţând la copilarie…copilaria care e sufletul întregii lumi…Pe când adulţii se întrec care sunt mai perfecţi..femeile sau bărbaţii..uitând că suntem egali deşi diferiţi…Nu avem nevoie de potoape, alte catastrofe naturale sau războaie să aducă sfârşitul lumii…pentru că ne descurcăm de minune şi singuri să facem asta…Sfârşitul lumii nu vine pentru toţi deodată …Lumea în care m-am născut nu mai e aproape deloc la fel cu lumea în care trăiesc azi…şi atunci când şi ultimele lucruri care mai au legătură cu lumea în care m-am născut se vor sfârşi…probabil va veni şi sfarsitul lumii…

 
Un comentariu

Scris de pe Februarie 3, 2012 în Uncategorized

 

One response to “Sfârşitul lumii…

  1. carmen

    Mai 26, 2012 at 8:46 pm

    tot ce ne facem e cu mana noastra ,nu mai stim nimic decat daca celalat are mai mult ca mine sa nu fiu eu mai prejos vrem mereu sa ajungem undeva sus ca sa fim mereu pe primul loc ,nici noi nu mai stim ce vrem am ajuns sa traim cu gandul mereu la viitor si alergam dupa el ca si cum acolo vom gasi o alinare ne murdarim prezentul si nu mai stim sa traim decat cu gandul ca poate candva ne va fi mai bine desi sunt sigura ca in prezent multora le este bine

     

Lasă un răspuns

 
