RSS

Prinţesa mea..

07 Feb

O piesă compusă de mine acum 10 ani…despre o iubire imposibilă…în viaţa reală, posibilă doar atunci când eşti în lumea viselor…am gasit-o pe un cd mai vechi…deşi varianta originală e cântată la chitară…nu o am inregistrata..

PRINŢESA MEA…

de Călin Ignat

 

Mi-ai oferit mai multe vise

Decât aş putea visa,

Dar visele rămân doar vise,

La fel şi tu..prinţesa mea

Ref:

Eşti prinţesa lacrimilor mele,

Eşti o lacrima, ce curge pe obrazul meu şi mă doare când o şterg,

Eşti prinţesa visului meu ,

Vis pierdut la răsărit,

Eşti a mea doar noaptea

Şi atunci eşti doar un vis…

De ce fugi de razele de soare?

De ce distrug iubirea noastra?

Tu eşti luna, eu un simplu soare,

Cine a scris povestea noastră?

Ref:

Eşti prinţesa lacrimilor mele,

Eşti o lacrima, ce curge pe obrazul meu şi mă doare când o şterg,

Eşti prinţesa visului meu ,

Vis pierdut la răsărit,

Eşti a mea doar noaptea

Şi atunci eşti doar un vis…

De-aş fi un rege, mi-ai purta coroana

M-ai învăţat să iubesc din nou

De-aş fi iubirea, mi-ai purta durerea

M-ai învăţat să sufăr din nou…

Ref:

Eşti prinţesa lacrimilor mele,

Eşti o lacrima, ce curge pe obrazul meu şi mă doare când o şterg,

Eşti prinţesa visului meu ,

Vis pierdut la răsărit,

Eşti a mea doar noaptea

Şi atunci eşti doar un vis…

Doar un vis…doar un vis..de-al meu..

 
5 comentarii

Scris de pe Februarie 7, 2012 în Uncategorized

 

5 responses to “Prinţesa mea..

  1. Maria Palko

    Februarie 7, 2012 at 6:10 pm

    Mi-a placut .

     
  2. bloo

    Februarie 8, 2012 at 8:14 pm

    si mie, dupa o despartire nu ? doar atunci emotile sunt mai intense.

     
  3. oanaemerich

    Februarie 11, 2012 at 11:24 am

    …cine canta?…a cui e vocea?

     
  4. Camelia Zavoianu

    Februarie 16, 2012 at 1:54 pm

    Cald… si atat! Doar un vis…🙂

     
  5. andrada

    Aprilie 27, 2012 at 2:25 am

    placuta piesa calda desi trista frumoasa ador chitara din ea ….

     

Lasă un răspuns

 
