RSS

Povestea oricarui ….prost!

08 Feb

Se întâmplă uneori…să cunoşti o fată…Şi se întâmplă uneori ca fata să se îndragostească de tine…Şi ţie să nu îţi pese..ţi-a păsat până atunci când ai început să îţi dai seama că orice ai face…ea te va aştepta, înţelege şi ierta…Chiar dacă va face toate astea cu ochii plini de lacrimi în absenţa ta…În timp ce ţie îţi fug ochii după altele…Altele, aşa  cum era şi ea înainte…Dar ea tace şi plânge…Până într-o zi când nu va mai avea lacrimi …şi va pleca….Şi ţie nu îţi va păsa, eşti prea preocupat să alergi după cele pe care ţi le doreşti doar pentru că nu prezinţi nici un interes pentru ele…dar timpul va trece şi la un moment dat oboseşti…Şi iţi doreşti pe cineva caruia să nu trebuiască să  îî ceri un pahar cu apă când îţi e sete ..pentru că deja ea ştie şi vine cu el spre tine…careia să nu trebuiască să îi spui nimic..pentru că ea deja a înţeles…Şi atunci îţi aminteşti de EA…Şi faţa ţi se luminează pentru o clipă…Şi te apuci să o cauţi …Şi o găseşti…Dar nu o recunoşti…ai văzut-o prea mult cu lacrimi  în ochi încât să o  poţi recunoaste zâmbind…Cu toate astea inima ta care bate haotic..îţi dă de înţeles că e EA…Şi vrei să te apropi…faci doi paşi …dar…apare EL…şi o ia în braţe…şi atunci ai înţeles de ce e ea atât de frumoasă acum…Pentru că e fericită…Şi eşti invidios…Eşti invidios pe EL…Pentru ca EL…a fost mai deştept decât tine..şi nu a trebuit să o piardă pentru a-şi da seama că o iubeşte…Şi te întorci cu sufletul frânt acasă…Şi simţi o durere imensâ în suflet…Ai vrea să plângi…să îţi mai alini sufletul…Dar nu poţi…pentru că toate lacrimile pentru voi…Le-a plans….EA!!!

 
81 comentarii

Scris de pe Februarie 8, 2012 în Uncategorized

 

81 responses to “Povestea oricarui ….prost!

  1. Carmen Moldovan

    Februarie 8, 2012 at 8:57 am

    Este foarte adevarat…de multe ori se intampla asta… Nu pot spune ca doar la barbati e valabil,se intampla si la femei sa nu pretuiasca ceea ce au…,dar sincer mai multe cazuri de gen masculin am auzit,decat de feminin.
    Felicitari pentru blog si bafta incontinuare!

     
  2. Vlad

    Februarie 8, 2012 at 9:52 am

    Foarte adevarata scrierea asta in unele cazuri.

     
  3. calinignat

    Februarie 8, 2012 at 10:00 am

    Omul care are multe de câştigat în viaţă e cel care ştie ce vrea.. înainte să apară lucrurile importante în viaţa lui…Pentru că atunci ştie exact ce să păstreze…şi ce să lase să treacă pe lângă el…

     
  4. CoCo Dutza

    Februarie 8, 2012 at 10:08 am

    in “IUBIREA…CONTRAFACUTĂ!” ziceam la un moment dat despre un caz in care el iubea si a ajuns sa sufere …. iar ea ,,una care nu stie iubii ceea ce merita cu adevarat,, si priveste spre alte orizonturi… pana cand realizezi ce ai avut langa tine , alta a invatat sa-l iubeasca si sa ii pretuiasca iubirea si sa nu il faca sa sufere si sa planga cum a suferit pentru ca tu nu ai stiut sa-l iubesti… si atunci chiar ca nu mai ai lacrimi nici macar una sa o versi pentru ca el le-a varsat pe toate , mai mult decat se poate , pentru ca el a suferit prea mult dupa tine … pentru ca ai pierdut tot ce ti-ai dorit … pentru ca el si-a pierdut visul

     
  5. what the fuck is this shit !?

    Februarie 8, 2012 at 10:44 am

    doamne fereste oameni buni, nu sunteti cu toate. credeam ca acest curent penibil a disparut din societatea noastra..se pare ca nu.. dar ma rog, inca o fetita care’si da cu parerea. ma oameni buni, de ce mama dracului complicati atat de mult lucrurile, cand totul e banal de simplu? e destul sa va uitati in jur, si va dati seama imediat ce face si de ce face un om ceea ce face. sunteti frustrati pentru ca una vreti, alta faceti. si in drumul vostru (spre ceea ce doriti) va loviti de orgolii si alte chestii, asa ca preferati sa raspundeti la fel. jesus people grow up ! cred ca stiu cine a scris articolul asta, si as putea foarte bine sa povestesc o chestie ca sa’i inchid gura, dar tac. raman anonim cu tot cu poveste.
    atat doar ca m-am saturat de oameni falsi care plang cu lacrimi de crocodil, si in viata reala sunt niste vipere egoiste si imature. dar lasa, experienta de viata te va invata dur :)) la ce mentalitate ai, o sa mai ai parte de lovituri sub centura, de nu-i adevarat. cius

     
    • calinignat

      Februarie 8, 2012 at 12:10 pm

      Desi puteam sa nu îţi aprob comentariul…am făcut-o…Fiecare îşi spune părerea….Dacă ai o poveste ….de spus să îmi închiz gura…hai nu ezita…fie că e ea reală sau inventată…Nu cred că mă poate afecta o poveste sau un comentariu postat de ” What a fuck is this shit!?”…profil făcut de pe o adresă de mail…ddddd@YAHOO.COM…Prima calitate a unui om cu caracter e să îşi susţină un punct de vedere prin propria identitate…Dar cum a menţionat când mi-am făcut blogul..pentru voi e făcut…Pe voi vă aşteptam…Aşa că spuneţi-vă poveştile…aşa în anonimat…cum vreţi…

       
    • CoCo Dutza

      Februarie 9, 2012 at 12:03 am

      poti specifica pe cine faci ,,inca o fetita care’si da cu parerea,, hai da cartile pe fata ca oricum esti anonim… :))) caci te referi la cineva anume , cine-va ti-e ca un ghimpe in inima :))))) de ce esti asa frustrat? tu ai facut mereu tot ce ai vrut? tu nu ai orgolii? poate pentru ca esti prea pesimist, pentru ca nu stii sa pierzi oare? invata ca in viata mai tre sa inveti sa si pierzi ca sa stii cum e apoi sa castigi. Atata tarie de caracter nu ai incat sa postezi cu numele de fb…sa vedem si noi chipul celor care isi dau cu parerea , e mai interesant. CE ZICI ? o seara buna iti doresc !

       
  6. bibinul

    Februarie 8, 2012 at 11:02 am

    da cind apare asa dispare de ce oare toata vina e doar a femeiii,,,da asa e femeia strica totul,,,,

     
    • calinignat

      Februarie 8, 2012 at 11:03 am

      hmm..aici ţi se pare că e vina femeii?….Povestea e reciprocă…Nu e niciunul mai breaz..nici bărbatul..nici femeia…

       
  7. un prost

    Februarie 8, 2012 at 11:52 am

    Adevar graiesti, am retrait greseala vietii mele (defapt o retraiesc aproape zilnic). Un articol extraordinar. Felicitari!

     
    • calinignat

      Februarie 8, 2012 at 12:12 pm

      Merci mult pt aprecieri…Şi da ..cineva care a trait experienţa respectivă…nu doar că înţelege…ci simte…Şi mi-a plăcut mult numele sub care ai postat comentariul tău…Un prost…e un lucru mare să recunoşti că ai greşit fără să învinuieşti pe altul…Felicitările îţi aparţin şi ţie…

       
      • un prost

        Februarie 8, 2012 at 1:44 pm

        Faptul ca recunosc, faptul ca stiu unde am gresit din pacate nu rezolva nimic, si daca as primi a doua sansa nu ar mai fi ea. Stii cum se spune recunoasterea e un pas catre vindecare🙂 Am sa mai revin pe blogul tau, scrii „adanc” si imi place.

         
      • calinignat

        Februarie 8, 2012 at 1:56 pm

        Faptul că ştii unde ai greşit contează..aşa vei primi a doua şansă…Nu de la ea..dar de la alta…Şi atunci va conta enorm..dacă relaţia de dinainte s-a risipit în zadar sau nu…Tot ce pot eu e să te îndemn..să nu laşi dezamăgirea asta..să te ducă pe drumul superficialitaţii să nu mai crezi în iubire…sau că vei mai putea vreodată iubii…Şi să rămâi într-o relaţie doar pentru că e ok…Luptă şi caută ceea ce tu deja ai în suflet…Şi nu îi lăsa pe cei din jur să îţi fie exemple…Fi tu un exemplu pentru ei…

         
  8. sergiu

    Februarie 8, 2012 at 11:56 am

    Bine punctat:)

     
  9. Raull

    Februarie 8, 2012 at 12:34 pm

    Incercati sa nu ne mai puneti la zid pt k nici voi femeile nu sunteti mai presus cu nimic fata de noi. Eu personal ( ca si multi alti) am avut nesansa sa dau de o curva in care am investit multe sentimemte si multe altele…dar fara rost, ea sarind din ciuperca in ciuperca. Foarte multe femeii/fete nu vad altceva intr-o relatie decat interesul. FOARTE MULTE .

     
    • Ana Szollos

      Februarie 9, 2012 at 11:19 am

      Nu a zis nimeni ca femeile sunt mai bune, NU SUNT! In mule cazuri va intrecem! Pana nu demult femeile au fost folosite, le-ati cautat doar pentru un singur scop, folosind toate mijloacele posibile doar pentru a ajunge la acel punct. Acum s-au inversat putin rolulire, ERA SI TIMPUL! Auzeam foarte des din partea prietenelor, pe autobuz, pe strada, in parc, in baie in cluburi…. „doar atat a vrut, doar sa ma duca in pat, toti barbatii sunt dobitoci” (si defapt nu ei au fost dobitoci, ci ele botaniste)… mda, stii ce parere aveam despre ele, ca si tu, ca si toti barbati :FRAIERE! Si acum ma bucur sa va aud pe voi cand spuneti ca femeile nu cauta altceva intr-o relatie decat interesul! SI acum voi vorbiti ca femeile sunt curve, ca nu va vor pe voi, doar partea materiala! Acum stii ce parere am despre voi, barbatii, care vorbiti asa? FRAIERI!!!

      P.s. Voi ati facut cu mana voastra! Voi sunteti principalii vinovati ca fetele s-au saturat sa fie folosite, voi ne-ati intarit!

       
      • Călin Ignat

        Februarie 9, 2012 at 1:14 pm

        Să luaţi voi locul nostru în superficialitate…nu îneamnă că v-am întărit…înseamnă că am reuşit să vă tragem şi pe voi acolo jos…Nu e o mândrie..era o mândrie ca în ciuda supericialităţii noastre voi să rămâneţi la fel…să rămânem noi profitori şi voi să rămâneţi la fel…Genul de bărbaţi care se folosesc şi promit sentimente pentru a baga femeile în pat sunt la fel de penibili ca femeile care se folosesc de aceleaşi sentimente pentru a obţine un interes…Amandouă din fiinţele astea sunt superficiale…iar o fiinţă superficială nu va fi fericită niciodată…pentru că superficialitatea e la nivelul pământului iar fericirea e in cer….

         
    • Ana Szollos

      Februarie 9, 2012 at 3:40 pm

      Calin, nu fi naiv, lucrurile se schimba, totul e intr-o continua schimbare, si asa e normal, ce ar fi daca dinosaurii nu ar fi disparut? femeile s-au schimbat, dar s-au schimbat si barbatii, au devenit mai lasi, si daca asteapta din partea unei femei sa munceasca la fel ca el, sau chiar mai mult, (sa nu intru in detalii cate atributii are o femeie, si cat face un barbat?) Atunci sa accepte ca suntem egale, si platim si noi cu aceeasi moneda, ca nu ne mai lasam calcate in picioare.

      Fericire nu pentru fiecare inseamna acelasi lucru, pentru unele persoane, dragostea, pentru altele vazand copii cum cresc, sunt persoane la care o masina tare e mai presus ca orice, sau in cazul domnisoarelor sunt pe care nu le face nimic mai fericite decat o geanta hermes, o pereche de tocuri Christian Louboutin, etc. Asta nu inseamna ca sunt superficiali, pur si simplu au alte conceptii despre fericire, alt clasament de valori, dar nu inseamna ca nu sunt fericiti! Daca nu esti de acord cu mine atunci inseamna ca tu ai o alta definitie a fericirii si te rog sa mi-o imparti.

      Iar referitor la acele fete care „folosesc” barbatii nu inseamna ca asta e telul lor in viata, nici barbatilor care cauta femei doar pentru a-si satisface egoul de barbat, nu vor continua asta toata viata, marea majoritate la un moment dat se satura si se stabilesc, la un moment dat gasesc femeia care ii vor linisti, dar pana atunci……….., si la fel in cazul femeilor „moderne” femeile. Dar pana atunci de ce sa se foloseasca doar barbatii de femei? De ce ar trebui sa sufere doar femeile?

       
      • Călin Ignat

        Februarie 9, 2012 at 3:52 pm

        Cineva care caută, că de găsit sigur nu găseşte, fericirea în lucruri materiale…e o persoană superficială..Lucrurile materiale îţi aduc fericirea de moment…Şi eu cu o seară înainte să îmi ajungă maşina nu am putut dormi…apoi am fost în extaz…până într-o zi când m-am trezit că mă uitam după altă maşină…aia nu e fericire…e amăgire…asteptarea îţi provoacă sentimentul de fericire…şi apoi îţi daoi seama că te-ai păcălit..şi îţi concentrezi căutarea spre fericire în alte lucrur..şi tot aşa…până te epuizezi…Oamenii care se agaţă de fericire căutând-o în exterior..sunt oamenii superficiali…superficiali pt mine…eu îmi spun propriile păreri şi sentimente…nu adevăruri universale…Dar fericirea nu depinde de nimeni..nu depinde de nimic din exterior…ci de interior…şi de noi…dacă tu nu ai capacitatea să fi fericit…poţi avea toate poşetele şi pantofii din lume…sau maşinile luxoase…Te vor ajuta doar să suferi să fi nefericit sau să plangi…în lux…Persoanele de care vb tu că le-ar face fericite o pereche de pantofi sau o geantă…nu au cum să ajungă fericite..după cum şi-am spus…e amăgire..Şi nu îmi spune ca e de ajuns pt cineva să aibă doar o pereche de pantofi şi o geantă…să fie fericiţi..Dacă asta înţelegi tu prin fericire…Avem noţiuni diferite…şi prefer sincer să rămân la noţiunea mea…

         
    • Ana Szollos

      Februarie 9, 2012 at 4:20 pm

      Nu vreau sa-ti schimb pararea, nu vreau sa-ti influentez modul de a gandi, sau conceptia despre anumite lucruri. Eu doar vorbeam despre ce se intampla in lume. Si la fel ca tine am intalnit multe persoane la care lucrurile materiale le ofera o stare de extaz cum nimic altceva.

      Eu personal sunt pe aceeasi conceptie ca tine, ca nu se rezuma fericirea la o geanta, sau la o pereche de pantofi, dar sunt persoane care nu se multumesc cu dragoste, crede-ma am intalnit de foarte multe ori. Si pe mine ma face mult mai fericita un cuvant calduros la momentul potrivit, decat un shopping in Milano, sau un buchet de flori culese cu mana decat un buchet de orhidea, dar in lumea asta rece si plina de rautate, prea putine persoane mai sunt asa, si marea majoritate se conformeaza multimii. Incet isi pierde totul valorea adevarata…… dar ce asteptari sa mai ai de la viitor, cand parintii la majorate fac cadou ultimul tip de mercedes, ca in clasa 8-a le spun copiilor ca daca termina cu medii mari le fac carduri de cumparaturi? Crezi ca acel copil se multumeste cu o ciocolata? Se bucura pentru un tort facut de mama?

      Da, noi care am crescut in alte conditii, noi care ne-am bucurat pentru o ciocolata, care am primit alta educatie, nu suntem de acord cu aceste schimbari…. suntem convinsi ca era mai bine atunci, dar stai sa ne gandim putin…. parintii nostrii, sa ma duc mai departe, bunicii nostrii, si ei ne spuneau la fel, „pe vremea noastra nu era asa……” si revin la ce am spus mai devreme, totul e intr-o continua schimbare, si nu avem ce face decat sa acceptam.

       
      • Călin Ignat

        Februarie 9, 2012 at 4:21 pm

        Şi atunci de ce ai spus că genul ăsta de oameni nu sunt superficiali?

         
    • Ana Szollos

      Februarie 9, 2012 at 4:23 pm

      Pentru ca nu sunt superficiali, doar diferiti !

       
      • Călin Ignat

        Februarie 9, 2012 at 4:26 pm

        :)) asta e bună…Ba sunt superficiali…şi caracterul oamenilor care se ghidează după lucruri şi interese materiale…e superficial…Ok poţi să spui ce vrei…eu am părerile mele…Şi pt mine oamenii aştia sunt superficiali…şi ca gândire şi ca, caracter…Ei sunt oamenii care te dezamăgesc în viaţă…

         
    • Ana Szollos

      Februarie 9, 2012 at 4:37 pm

      Nu s-a postat ultimul comentariu al meu?

       
  10. Raull

    Februarie 8, 2012 at 12:36 pm

    Scuzati-mi greselile de ortografie (sau exprimare)😀

     
  11. Laci

    Februarie 8, 2012 at 12:52 pm

    da…

     
  12. stefan

    Februarie 8, 2012 at 1:39 pm

    acolo e vorba despre mine…felicitari pentru redactare

     
    • calinignat

      Februarie 8, 2012 at 1:51 pm

      Ce ciudat e să vezi oameni care şi recunosc când greşesc …şi nu o fac pe ea cu ou şi oţet…Deşi nu e mult…aveţi toată admiraţia mea…!!!

       
  13. iulian

    Februarie 8, 2012 at 2:06 pm

    asa agati u femei ma….:)))) naspa k ai ajuns chiar asa…

     
    • calinignat

      Februarie 8, 2012 at 2:10 pm

      Da..din păcate mă descurc foarte greu cu femeile…toată viaţa am avut problema asta…şi mă gândeam că e o metodă bună…

       
  14. Adela Suciu

    Februarie 8, 2012 at 4:34 pm

    FELICITARI din tot sufletul meu!!!!!! Nu cred ca mai are rost sa si argumentez pentru ce….

     
  15. CoCo Dutza

    Februarie 8, 2012 at 4:39 pm

    Căline felicitari pentru ca ai gasit o cale sa agăți mai usor femeile …. una inteligenta :)))))))))))) (doamne dumnezeule mare e gradina ta! nu la tine mă refer Călin)

    … iar pentru Raull o intrebare : cum poti numi tu o fata pe care ai iubito si cu siguranta o iubesti inca poate mai mult ca orice pe lume ,,curva,, si sa zici ca a sarit din ciuperca in ciperca si o cataloghezi ca ar fi stat cu tine din interes… vreau sa te informez ca INIMI nu ii putem comanda pe cine sa iubeasca , esti convins 100% ca iubesti o curva? eu cred ca gresesti… te-ai intrebat oare in inima ei ce a fost de ce nu mai sunteti impreuna? nu poti acuza pe cineva inainte de a stii adevarul ascuns in inima ei … crezi ca ea a fost indiferenta fata de sentimentele tale si nu ia pasat ca a fost doar pe interes? gresesti raull, nu ti-ai pus intrebarea oare de ce aceasta fata ti-a lasat acest gust amar si ti-a ranit sentimentele nu te-ai obosit sa descoperi persoana care e intradevar in spatele imaginii pe care ti-ai facut-o gresindu-ti , oare de ce a facut-o? cand erai cu ea cu siguranta o vedeai precum ,,un inger,, iar acum pentru ca nu mai sunteti impreuna o vezi ,,o curva,, , gresesti raull judecand oamenii asa, punete in locul ei chiar crezi ca numai ea are vina pentru ca nu mai sunte-ti impreuna si tu ii pui o emblema gresita pe care o pui tu ? gandeste-te bine raull…. uneori inima si mintea nu sunt pe aceeai ,,unda,, si te infunda intr-o senzatie ca nu stii ce vrei , ce simti , si devii confuza… eu zic ca greseala e a amandurora de cele mai multe ori si aproape totdeauna .

    sper sa am placerea sa imi raspunzi Raull

     
  16. Felix-Gabriel Lefter

    Februarie 8, 2012 at 5:01 pm

     
  17. Sill the make-up artist

    Februarie 8, 2012 at 5:57 pm

    Genial blogul.

     
  18. Tanya

    Februarie 8, 2012 at 11:15 pm

    interesant

     
    • s

      Februarie 9, 2012 at 1:34 am

      a

       
  19. George

    Februarie 9, 2012 at 7:52 pm

    Reblogged this on Puterea blogului.

     
  20. dadatroll

    Februarie 9, 2012 at 10:22 pm

    Am si eu un sfat. Vezi daca nai ceva surbelnita prin casa da din aia cu capatu suptire. Sau poate o agrafa sau o scobitoare se poate si cu astea daca nu esti prea tehnic casa zic asa. Si baga supt tasta . care are si un > pe deasupra. Ca vezi ca decate ori bagi un . tie iti iese cate sase sapte. Cred cai scapat ceva guma de mestecat pea colo.

     
    • Călin Ignat

      Februarie 9, 2012 at 10:44 pm

      Prietene…hai sa ai ceva de îvăţat dacă tot te-ai băgat în seamă…Ia un carneţel şi notează…Când critici..învaţă măcar să scri corect…deci –începem…se scrie asa…” Am şi eu un sfat. Vezi dacă N-AI ceva şurubelniţă prin casă da din aia cu capătul SUBŢIRE. Sau poate o scobitoare se poate şi cu astea dacă nu eşti prea tehnic CA SĂ zic aşa. Şi bagă SUB tastă . că are un > pe deasupra. Că vezi că de câte ori bagi un . ţie îţi iese câte şase şapte. Cred CĂ AI scăpat ceva gumă de mestecat PE ACOLO”…Intr-o frză ai numa 6 greşeli..Înainte să faci pe deşteptul ia o oglindă în faţă şi vezi dacă chiar eşti…sau roagă pe cineva care are macar 4 clase..că te va învăţa el..

       
      • dadatroll

        Februarie 9, 2012 at 10:58 pm

        Vezi ca tisa stricat si tasta aia de Caps Look.

         
      • olivia

        Martie 6, 2012 at 11:37 pm

        bine Calin….

         
    • Liza Bugarin

      Februarie 25, 2012 at 4:51 pm

      Tu chiar nu ai înţeles mesajul? Vreau să te întreb ceva: tu reciteşti ce ai scris după ce termini un post? Sau postezi pur şi simplu? Că ţi-am citit, sau mai bine zis, am încercat să-ţi citesc blogul şi m-am îngrozit. Cum poţi să vi şi să comentezi felul lui de a scrie când tu n-ai auzit de gramatică în viaţa ta? De curiozitate, ai fost vreodată la o ora de limba romană? Nu mi-am imaginat vreodată că cineva poate face atâtea greşeli în doar 4 rânduri. Mai pune mâna pe o carte de gramatică şi apoi vino să-i numeri punctele lui Călin![care apropo, pt cultura ta, se numesc „puncte de suspensie”. N-ai auzit de aşa ceva, am dreptate?]

       
      • dadatroll

        Februarie 25, 2012 at 9:01 pm

        Deci can primu rand eu nici macar nu citesc dapoi sa recitesc ceam scris. Ca nam timp. Ca am de scriis pe blog plus scoala cu tema de case si alte tampeni. Sin al doilea rand ca eu asam crezut casa stricat tastatura ca si eu am patit odata asa si am scris xxx in loc de x si… da sa nu intram in amanunte care nu nentereseaza. Sin al doilea rand si ce daca le zice puncte de suspensie. E prea multe domne. Ca pe noi asa nean vatat la scoala. Daca pui un punct il pui la capat de propozitie vorba aia din Eminescu punct si dela capat.

         
      • Liza Bugarin

        Februarie 25, 2012 at 9:21 pm

        M-ai lăsat fără cuvinte:)) Chiar…nu mă aşteptam la un astfel de răspuns. Dar dacă zici că aşa ai învăţat la şcoală, aşa o fi. Nu te mai contrazic! Sunt curioasă totuşi la ce şcoală ai învăţat să scrii in halul ăsta…

         
  21. ravtouch

    Februarie 9, 2012 at 10:36 pm

    Viata e oscilatie completa . Cobori si urci , rolul acestora fiind invatarea prin si din greseli , rolul vietiii – in esenta .
    Baiatul putin dur , rebel sentimental si genul ” am o mie ca tine la poarta ” e tipic cocalaresc vremurilor noastre . Femeia l-a scos din transa dandu-i o lectie , indirect spunandu-i : ” dragutul meu fost iubit , imi pare bine ca te pot face sa intelegi ca ai fost un nesimtit , iti urez zile frumoase ( finut , in fapt ingrozitoare ) gandintu-te la mine . ”

    Te apreciez pentru ca prin posturile tale dai peste nas unor panicati dintre tinerii de astazi . Mult succes !

     
  22. Andrei

    Februarie 10, 2012 at 2:30 am

    trist.

     
  23. cosmin

    Februarie 10, 2012 at 7:39 am

    interesant blogul🙂

     
  24. rubya

    Februarie 11, 2012 at 6:45 am

    super blogul…felicitari

     
  25. Anonimpemoment

    Februarie 12, 2012 at 11:52 pm

    Frumos ceea ce ai scris:) simt k voi avea ceva de adaugat in curand.Astept sa mai scrii ceva.Iar eu am luat un 47 in cur de catre o tipape care chiar am iubit-o… Motiv: anonim. dar am iertat-o,nu am facut-o de cacao ci ramane respectul fata de ea! Asteptam de 2-3 ani k sa se invarta roata si asa s-a intamplat!:D

     
    • Călin Ignat

      Februarie 12, 2012 at 11:55 pm

      :)…Vezi unii gresesc..si dupa ce se despart de el/ea o fac cu ou si otet..si o tarasc prin noroi…Dar e o injulta si pt tine sa faci asa ceva cu o persoana cu care ai impartit patul si multe altele…Si tu esti unul din cazurile care a vazut varianta corecta de a reactiona…

       
  26. Anonimpemoment

    Februarie 12, 2012 at 11:58 pm

    Dar nu merita nici ea si nici constiinta mea de a fii bou si nesimtit… Fata a ales,stiu ca nu am gresit,poate voia altceva. A gasit ceea ce voia? NU! dar cand o vad sau ne vedem,tot e un feeling ciudat,un „spark”in ochii ei care imi da de inteles ceva in genu: „am gresit,can i have you back”? greseala mare e k aici nu e orgoliul deja.doar k nu mai sunt deloc interesat. e okey reactia asta?:-?

     
    • Călin Ignat

      Februarie 13, 2012 at 12:00 am

      Da…e normal sa mai simti ceva cand o vezi..dar va trece…Ideea ca ea iti da semnale ca ar vrea inapoi ..te face sa visezi ca va fi totul perfect…dar stii si tu ca nu va fi asa….e doar amagirea ..cand vezi scapa de amagirea asta vei vedea ca si sentimentul ..ala care a mai ramas dispare…Ati murdarit povestea voastra …si ea va ramane murdara si nu va va mai lasa sa va bucurati de ea…Parerea mea e ..sa lupti nu ca sa fi cu ea..sa lupti sa scapi de sentiment..sa poti merge inainte

       
  27. Anonimpemoment

    Februarie 13, 2012 at 12:05 am

    Buna decizie am facut atuncia:) am si eu o atractie de discutii de genu,ma atrege psihologie femeilor caci.. cat de complicata pare atat e de usor.Depinde de caracterul acelei fete sau femei.caci ele cred k majoritatea barbatilor sunt niste amagiti care pot fi indrumati dupa voia femeilor cu o lesa in jurul gatului.Negativ– cine a trecut prin asa ceva( sa iubeasca,sa sufere-la barbati ma refer) acel tip se va gandii de mai multe ori,iar tipa se va gandii de doua ori daca merita efortul de a tine lesa unu balaur cu putina experiente:D asa cred eu,parerea mea. nu am multa experienta i viata,nu am sa devin psiholog si nu trebe sa fii unul sa observi aceste chestii ce te invata viata.

     
    • Călin Ignat

      Februarie 13, 2012 at 12:07 am

      In viata trebuie sa experimentezi si dezamagirea ca sa poti cunoaste cu adevarat iubirea..la fel cum daca nu cunosti intunericul nu ai cum sa intelegi ce e lumina..si rolul ei…

       
  28. Anonimpemoment

    Februarie 13, 2012 at 12:07 am

    Scuze pentru greselile de ortografie.. au fost 2 saptamani lungi de invatat:D:))

     
  29. Anonimpemoment

    Februarie 13, 2012 at 12:11 am

    Imi pare bine ca am scris pe blogul tau! Astep sa mai scrii ceva in viitorul apropiat.respect si noapte buna:)>-

    On topic: viata e ca.. aproape un joc unde noi suntem piesele:D noi decidem ce facem si cum facem,iar daca gresim a fost hotararea noastra sa facem astfel.lupta continua sa ne continuam viata cu aceeasi greutate.dezamagiri,iubire,gelozie si agonie:) un concept ciudat din partea mea.

     
    • Călin Ignat

      Februarie 13, 2012 at 12:13 am

      Nu sunt chiar asa importante chestiile de ortografie..si eu gresesc mult cum scriu repede..important e sa se inteleaga..si sa nu fie chestii chiar deranjante…si tot al doilea cuvant gresit:)…O seara frumoasa..si si eu ma bucur ca ai scris pe blog…ai o gandire buna care trebuie sa o incurajezi in continuare

       
      • dadatroll

        Februarie 13, 2012 at 7:26 pm

        Pai bine dala mine ce scandal miai facut ca dece am greseli morfologice si ortopedice.

         
      • Călin Ignat

        Februarie 13, 2012 at 7:33 pm

        cand la tine?

         
      • dadatroll

        Februarie 13, 2012 at 10:04 pm

        La mine cand tiam zis ca tisa stricat tasta de punct si baga mai multe puncte nude alta da sa sti case mai intampla odata misa stricat tasta de x si baga cate trei de xuri. Bine ca asta nu sa intamplat chiar deadevaratelea ci nu mai asa am zis eu cand ma prins la scoala la ce websituri ma uitam. Da se poate intampla cuiva parerea mea.

         
      • Călin Ignat

        Februarie 13, 2012 at 10:12 pm

        m-am legat de tine pt ca ai fost rautacios…

         
  30. yobreee

    Februarie 13, 2012 at 10:47 am

    esti Gay?
    sau prost?

     
    • Călin Ignat

      Februarie 13, 2012 at 12:20 pm

      Depinde daca tu nu esti Gay..atunci da sunt Gay…si daca tu esti destept…atunci ..da sunt prost…

       
  31. Andra

    Februarie 14, 2012 at 6:08 pm

    M-am amuzat teribil…interesant:D

     
  32. anca

    Februarie 15, 2012 at 5:30 pm

    eu sunt una din fetele care au patit asa…exact asa, nu exagerez deloc cand spun exact asa, acuma sunt fericta, chiar daca eu am fost cea improscata cu noroi si judecata….el a suferit si sufera, dar vreau sa subliniez faptul ca nu ma bucura deloc lucrul asta..nu-mi place cand oamenii sufera…

    p.s. foarte tare blogul

     
    • Călin Ignat

      Februarie 15, 2012 at 5:56 pm

      Anca, nici nu ar trebui sa te bucure suferinta altuia. daca te bucura, atunci inseamna ca nu ai depasit momentul relatiei cu el si nu aveai cum sa fi fericita acum…sa doresti raul cuiva, nu iti va aduce fericire…Merc mult de aprecieri…

       
  33. dan

    Februarie 16, 2012 at 11:47 am

    Salut,
    te rog nu aproba comentariul. Mesajul e doar pentru tine.

    Un prieten mi-a dat link cu postul, povestea oricarui prost. Mi-a zis dinainte ca o sa-mi futa putin creierii. Asa a si fost. Povestea ta este identica cu a mea, pana in punctul in care ai vazut-o cu altul la brat. Eu n-am vazut-o cu nimeni. Pur si simpul n-am mai vazut-o. Am fost 6 ani impreuna.
    La inceput era una din ele, un fuckbody exceptional. Time-ingul este totul. Noi am fost in contra-timp de la inceput. Am realizat pe parcurs ca m-am indragosit. Destul de tarziu. Reusisem sa smulg din sufletul ei, orice forma de sensibilitate si iubire. Mi-am varsat in ea toti demonii. Reusind intr-un final sa creez calaul meu personal. Stiu sigur ca ea este jumatatea mea. Din pacate am ratat-o de la primul „Buna”. Mai trist este ca am ajuns o umbra de om. Nu mai stiu sa ma bucur, sa zambesc cu sufletul. Sunt inca indragostit de ea, o voi iubi toata viata. Orice drum voi apuca, orice actiune voi intreprinde, ma voi simti incomplet fara ea.
    Am invatat prea tarziu sa iubesc, iar pretul platit a fost mare.
    Am avut pana la ea un drum plin. Am cunsocut zeci, poate sute de femei, iar cele mai multe m-au cunoscut in intimitate. Dar nici una, nu a trezit in mine ce a reusit acea femeie.
    De cand eram mic, ma gandeam ca-mi voi gasi jumatatea. Dar nu m-am intrebat niciodata, ce se intampla, daca o gasesc, sunt orb si o scap. Apoi ce?
    Am gasit raspunsul la „ce este iubirea?”. N-am gasit raspunsul, „cum o cultivi?”.

    Numai bine straine.
    Iti doresc sa-ti gasesti si sa ai parte de liniste sufleteasca, sa-ti gasesti/regasesti, partenera ta.
    Sa fi iubit asa cum iti doresti langa cine doresti.
    Numai bine.
    dan
    p.s adresa mea e valida.

     
    • Călin Ignat

      Februarie 16, 2012 at 12:13 pm

      Nu am cum sa nu iti aprob comentariul…E prea profund si frumos…Daca te deranjeaza atat de mult ca l-am aprobat, il voi sterge, doar ca..trebuie sa vada si altii si sa invete. Oricum merci mult, caci mie mi-ai adus zambetul pe buze…Esti una din persoanele care ma bucur ca imi citesc blogul…

       
  34. monica

    Februarie 16, 2012 at 1:38 pm

    FELICITARI ! Adevarul gol-golut….trenul pentru el a stat mult in gara si a asteptat muuult…dar dupa ce pleaca trenul….dus a fost….pacat….e o realitate trista…

     
  35. Camelia Zavoianu

    Februarie 16, 2012 at 1:48 pm

    Calin Ignat, am eu senzatia sau piticii de pe creierii tai se joaca cu piticii tristi de pe creierii mei? :)Traiesc din pacate sau din fericire, aceasta poveste acum, acum plang lacrimile lui, insa, desi stiu ca va veni ziua aia, eu nu i-o doresc… Fiecare om are un destin, iar daca asa a fost sa fie, hai mai bine sa ne bucuram de frumusetea lucrurilor care au fost si nu de uratenia dintre ele… Fiecare lacrima iti arata ca poti si si mai puternic si mai fericit, conteaza doar ce iti doresti… Unii spun ca iubirea e dureroasa, nu! E frumos sa iubesti si sa fii iubit, atat cat e sa fie… restul e doar poveste!

     
  36. Roxana

    Februarie 16, 2012 at 2:07 pm

    Citesc de ceva vreme postările tale, cât şi commenturile postărilor tale, dar nu am intervenit niciodată deoarece am observat faptul că prea mulţi din cei care citesc, nu văd (sau nu vor să vadă) esenţa postului ci se intrec in dezacorduri, acuzând într-un fel sau altul modul de gândire al unor persoane care mai au aşa ceva (gândire, raţiune). Vreau să se înţeleagă că nu vreau să jignesc pe nimeni sau să critic moduri şi stiluri de viaţă..aş vrea doar să sugerez celor care iau parte la acest blog să înceteze cu jigniri şi insulte chiar dacă nu sunt de acord cu anumite aspecte deoarece acest blog este deschis tuturor celor care vor să citească câteva rânduri pentru bucuria sufletului, pentru a învăţa ceva bun sau rău din părerile şi experienţele împărtăşite de anumite persoane, dar nu este obligatoriu!! Nu te obligă nimeni să citeşti ceva ce nu îţi face plăcere, părerea mea este că doar vă amarâţi sufletul implicându-vă în comentarii contradictorii.

    Nu pot spune ca experienţa este un cuvânt care mă caracterizeaza, deoarece am încercat mereu să evit situaţii şi persoane datorită cărora aş putea experimenta dezamagirea şi eşecul, deşi, au fost unele persoane care mi-au demonstrat ca viaţa nu e atât de roz precum aş vrea şi mi-am învăţat şi eu lecţia.
    E frumos să vezi că mai există persoane care işi cunosc greşelile, care mai cred că există iubire adevarată şi speră in ea, care vor să schimbe sau măcar să dea un imbold unor mentalităţi greşite şi nesănătoase, cărora le pasă de ceea ce ne inconjoară…deşi în prezent suntem înconjuraţi de superficialitate, de indiferenţă, de orgolii, de exemple negative!..deşi prezentul este condus de puterea banului, a mărcilor luxoase, a copiilor care nu îşi mai trăiesc copilăria, a fetelor care se vând mult prea uşor pentru „atenţie” şi o „poziţie cunoscută”, a bărbaţilor care îşi înneacă amarul în zeci de aşternuturi(pe motivul că îşi trăiesc tinereţea şi destinul a pus deoparte ceva bun pentru ei), a omenirii care nu mai are aşteptari de la sine! E trist să fii inconjurat de aşa ceva,dar e şi mai trist să te complaci şi să te integrezi în peisaj doar de dragul de a fi acceptat!
    Nu sunt perfectă şi nu am sa fiu, dar vă spun sincer că am din ce în ce mai des sentimentul că nu m-am născut în „epoca” potrivită dacă am ajuns la astfel de concluzii la doar 20 de ani.

    Călin multă baftă în continuare deoarece e nevoie de oameni care dezvăluie adevăratul prezent!

     
    • Călin Ignat

      Februarie 16, 2012 at 2:16 pm

      Multumesc mult Roxana..Si eu sunt in asentimentul tau..Am aprobat toate comentariile …fie ca sunt impotriva mea, fie ca sunt de partea mea, tocmai pentru ca e libera toata lumea sa isi exprime parerea. Da ai dreptate, daca nu iti place ce citesti, poti merge mai departe fara sa iti lasi amprenta negativa, sau cand aduci o acuza, e bine sa ai un argument sau o baza. Dar din pacate si blogul e o lume virtuala, in care exista invidie, frustrare si multe alte stari negative care te face sa arunci cu mizerie in restul,,,Din partea mea sunt liberi sa o faca. Am depasit de mult perioada in care ma las afectat de aceste pareri. Comentariile rautacioase, isi au si ele rostul. Ma fac sa apreciez comentariile ca ale tale sau a altora, mult mai mult…Practic sunt genul de oameni care imi doresc sa imi citeasca blogul…Pentru ca sunt genul de oameni care daca ar lasa un comentariu, oamenii ar putea trage niste concluzii utile…Merci inca o data pentru aprecieri si pozitia pe care ai luat-o asupra blogului meu.

       
  37. Qmader

    Februarie 17, 2012 at 1:43 pm

    Frumos zis. Si adevarat, cu regret. Natural. Bravo.
    L-am postat pe blogul meu, daca accepti – http://juriscult.wordpress.com/
    Mihai D. / Chisinau

     
  38. co

    Februarie 20, 2012 at 7:44 pm

    Tot respectul daca poti fi atat de deschis pe net si mai mult respect pentru ca ai puterea recunosti cine esti cu adevarat fara sa te temi de alte pareri

     
  39. carmen

    Mai 26, 2012 at 7:44 am

    foarte fain blogul tau multi ne ragasim aici si putini punem in practica sunt curioasa tu faci asta?

     
    • Călin Ignat

      Mai 26, 2012 at 12:58 pm

      Merci de aprecieri…Sincer, cam traiesc dupa filozofia asta a mea..:)

       

Lasă un răspuns

 
