RSS

Schimbarea…

20 Feb

De ce vrei să mă schimbi? Crezi că dacă mă vei schimba, vom fi două suflete fericite trăind pentru totdeauna? Cum am putea? Dacă tu mă schimbi, aş fi la fel ca tine. Şi atunci, tu de ce nu eşti fericită singură? Pentru că îţi lipseşte ceva…Dar dacă tu mă transformi în ceea ce eşti tu sau să gândesc cum gândeşti tu, cum aş putea fi ceea ce îţi lipseşte? Am fi două suflete împreună, căutând acelaşi lucru şi nu două suflete care au găsit ceea ce căutau…Nu vreau să mă schimbi…nu vreau să fiu altcineva…Cum aş putea vrea să fiu altcineva cănd ceea ce sunt e parte din sufletul tău?

 
2 comentarii

Scris de pe Februarie 20, 2012 în Uncategorized

 

2 responses to “Schimbarea…

  1. CoCo Dutza

    Februarie 21, 2012 at 2:05 am

    adevarat, doar ca de multe ori ne schimbam avand impresia ca doar ,,corectam,, unele chestiute care ne definesc pt a fi mai perfecti pentru cel /cea de langa noi, uneori o prostie alteori un beneficiu… depinde

     
  2. Cristina A

    Februarie 21, 2012 at 6:40 pm

    Eu nu cred ca femeile doresc schimbarea…nu ai auzit niciodata …”nu mai esti ca la inceput”? de fapt ei erau de la inceput la fel ca si acum, numai noi nu vroiam sa vedem asta….fiecare dintre noi poarta o masca .iar in intimitate mastile cad si ramanem noi asa cum suntem in realitate …daca putem sa ne acceptam asa …o luam pe drumul spre iubire …daca nu …o luam pe drumul spre despartire…piticii tai uneori coincid cu ai mei:)

     

Lasă un răspuns

 
