RSS

Jocul…

26 Mar

Acum 28 ani, eram şi eu o mică parte din energia care guvernează universul. Şi într-o zi, a venit rândul meu să intru în joc. Aşa că, am închiriat şi eu un corp, pentru o perioadă pe care nu mi-o mai amintesc probabil de primul şoc al acestui joc, numit  viaţă şi am început una din cele mai interesante experienţe ale existenţei mele…Viaţa pe Pământ. Ştiu că la fel ai făcut şi tu, acum 18, 20, 30, 40 ani. Doar că unii uită perioada în care au închiriat acest corp şi se comportă de parcă toată existenţa lor e acest joc. Însă uşa pe care am intrat, va fi şi uşa pe care vom ieşi atunci când jocul e gata. Cu toate astea unii  îşi trăiesc această experienţă cu frica sfârşitului fără să înţeleagă că de fapt ei nu dispar ci redevin ce au fost înainte de acest joc. E ciudat să vezi cum unii iau atât de serios jocul acesta, ca şi cum nu s-ar sfârşi niciodată şi în loc să se bucure de această experienţă, o transformă într-o traumă. Nimic din  acest joc nu e al tău, dar nimic. Chiar dacă ai numele tău pe o casă, pe o maşină…nu îţi aparţin. Totul aparţine jocului, şi atunci când pentru tine jocul se sfârşeşte tot ce ai crezut că e al tău, va trece la altcineva. Unii îşi petrec tot timpul din acest joc încercând să mulţumească alte persoane. Persoane care nu dau doi lei pe ei şi care nu vor fi niciodată acolo când ei vor avea nevoie.

Singurul lucru care îţi aparţine şi cu ce vei rămâne după acest joc e şi ceea ce ai adus tu în acest joc..sufletul tău. Şi atunci oare de ce nu facem lucruri care sa ne mărească sufletul, să ni-l bucure, având în vedere ca e singurul lucru care va fi cu noi pe toată durata existenţei? E ceva ce nu ni-l poate lua nimeni..e singurul lucru care suntem ..NOI! Iar el, nu poate fi hranit nici cu bani, nici cu faima şi nici cu răutate. Sufletul nostru poate fi hranit, plantând adânc în el un zambet care udat uneori cu puţine lacrimi va da naştere unui colţişor de fericire…

 
Un comentariu

Scris de pe Martie 26, 2012 în Uncategorized

 

One response to “Jocul…

  1. corinayna

    Martie 26, 2012 at 4:12 pm

    Doamne ce frumos ai scris..cred ca am trăit cu intensitate fiecare propoziţie:)..

     

Lasă un răspuns

 
