RSS

Femeia divortata VS. Femeia model…

16 Apr

E ciudat cum apreciem femeile care sunt în relaţii la 20 ani şi deşi nu sunt fericite nu au puterea să pună capăt relaţiei..de femei slabe ce sunt…Cu toate astea noi le vedem foarte respectabile..şi le apreciem..doar sunt femei serioase…Dar le acuzăm şi le etichetăm pe cele divorţate cu copil…care au avut puterea să facă pasul ăsta…pentru că îşi doresc ceva mai mult pentru ele..pentru viaţa lor… şi le punem eticheta..E DIVORŢATĂ!! de parcă ar avea o boală…Când vezi cum pot unele să divorţeze, să împartă tot…să se mute înapoi cu parinţii …să crească singure un copil(fără tată)…şi toate cele implicate într-un divorţ…şi nici vârsta să nu fie de partea lor …Şi apoi să o vezi pe una la care încă nici mucii de la nas nu i s-au uscat şi se plânge că nu are puterea să se despartă de cel care trebuie să îi dea permisiunea de câte ori iese din casă…sau vrea să meargă undeva…Care îi fură cei mai frumosi ani din viaţă transformând-o dintr-o fiinţă într-un obiect…Îţi vine să te gandeşti că ar trebui să existe o lege ca la câinii de rasă pentru împerechere şi unora să li se retragă dreptul de împerechere…

 
4 comentarii

Scris de pe Aprilie 16, 2012 în Uncategorized

 

4 responses to “Femeia divortata VS. Femeia model…

  1. oanaclara

    Aprilie 16, 2012 at 9:23 pm

    Ca bine zici! Eu am ales sa imi cresc singura cei doi copii, dupa ce m-am convins ca mariajul meu nu mai poate continua . E ok, sunt linistita, ma descurc foarte bine singura, dar unele persoane tot traiesc cu impresia ca daca amdivortat imi lipseste ceva, sunt absolut sigure ca vreau sa ma casatoresc (s-o creada ele), iar unii barbati au impresia ca daca sunt singura sunt si disponibila (se inseala). Ma consider aceeasi persoana serioasa care eram si inainte de divort. Faptul ca am luat aceasta decizie nu mi-a schimbat felul de a fi.

     
  2. andrei

    Mai 5, 2012 at 10:36 pm

    si eu am doi copii si vreau sa vorbin numar de telefon

     
  3. andrei

    Mai 5, 2012 at 10:42 pm

    sau un id de messs sau eu ( andreibosanceanu ) id-ul meu :X:X:X

    0

     
  4. Alexia

    Iunie 25, 2012 at 12:20 am

    Foarte interesant! Si adevarat! Iti poti imagina cum e sa fii femeie divortata de doua ori?? :))

    PS: Spor la blogarit!🙂

     

Lasă un răspuns

 
