RSS

Alcoolul…Toti te acuză…dar tu mă salvezi…

22 Apr

În seara asta am băut. La fel cum beau mereu cu prietenul meu Scotchu…Şi mi-am dat seama că, alcoolul te face să uiţi…Te face să uiţi cine eşti…Dar nu cine eşti tu cu adevărat…Cine eşti tu cu adevărat pentru societate…Te face să uiţi cine eşti tu pentru societate, dar te face să vezi cine eşti tu cu adevărat…Societatea a condamnat mereu alcoolul pentru că îi e frică să te lase să te cunoşti. Iar o dată ce ai ajuns să ştii cine eşti, nimeni nu te va mai putea minţii cu nimic.  Când bei, eşti violent, plângi, te bucuri, te îndrăgosteşti, urăşti, ignori, pentru că ăla eşti tu…De când te naşti societatea te modelează într-un mod în care  tu nu eşti…Dar alcoolul te va face să uiţi..Să uiţi  de tot, de tot ce te-a făcut  societatea să crezi că eşti…Poate te-a  îmblânzit, poate te-a înrăit, dar singurul  lucru care te va face să vezi cine eşti tu cu adevărat e alcoolul… Oare tu ai curajul să afli cine eşti, sau eşti doar o păpuşă a societăţii?

 
8 comentarii

Scris de pe Aprilie 22, 2012 în Uncategorized

 

8 responses to “Alcoolul…Toti te acuză…dar tu mă salvezi…

  1. dadatroll

    Aprilie 22, 2012 at 9:48 pm

    Mey… eu… ti… am… m… ai… s… p… us… cu…. p…. u…. n…. c… t… e… l… e… ale… a… cai… pre… a… mul… te… si… de… pre… a… mu… l… te… ori… le pui…

     
  2. anda

    Mai 26, 2012 at 11:05 pm

    te face sa uiti pentru moment..dar nu pt.totdeanuna:)

     
  3. Alexandra

    Noiembrie 13, 2012 at 10:55 am

    de fapt cand bei incepi sa devii tu fara temeri ca te judeca altii. ce simplu ar fi de am putea sa fim asa tot timpu🙂 chiar si fara alcool

     
    • Călin Ignat

      Noiembrie 13, 2012 at 10:57 am

      e greu fara un stimul…sa fii tu:)..trebuie sa faci meditatie altfel..

       
  4. Alexandra

    Noiembrie 13, 2012 at 10:59 am

    da stiu, dar poate candva o sa reusim sa fim noi insine, chiar daca am fi niste bestii

     
    • Călin Ignat

      Noiembrie 13, 2012 at 11:39 am

      🙂 Nu cred ca neaparat vom fi bestii..Eu cred ca omul e facut din sentimente frumoase…dar pentru ca ii sunt ingradite, ele se vestejesc si devin urate…

       
  5. Alexandra

    Noiembrie 13, 2012 at 3:22 pm

    Si atunci cand omul are ocazia sa le elibereze ele nu sunt cele mai frumoase, de acolo scandalurile la betie si alte probleme… pacat ca purtam niste masti

     

Lasă un răspuns

 
