RSS

Pentru că poţi…

07 Mai

Fii tare, ţine capul sus şi nu lăsa pe nimeni să îţi spună că nu poţi. Doar pentru că alţii nu au reuşit nu înseamnă că nici tu nu vei reuşi. ..Şi daca nu vei reuşi, nu te va durea aşa tare eşecul cum te va durea şi măcina întrebarea “ oare cum ar fi fost…dacă, măcar încercam? “ . Te vei ierta şi îţi vei găsi puterea să mergi mai departe după un eşec. Îţi vei linge rănile până vei avea forţa din nou s ă încerci. Însă nu te vei ierta niciodată pentru că nu ai încercat. De frică să nu greşeşti. Oamenii au fost creaţi să greşească, pentru că oamenii au fost creaţi să încerce…Viaţa e o călătorie  dar nu o vizită. Nu suntem spectatori în viaţa asta deşi uneori aşa ne comportăm…
Ai doua mâini, două picioare, o mintre în cap…De ce ai nevoie de mai mult?  Cine te opreşte?  Eşti  liber să faci ce vrei să mergi unde vrei.  Poţi sta zi de zi să îţi plângi de milă crezând că celorlalţi le va păsa, dar vor fi doar alinări false… Ai venit pe lume singur, pleci singur…şi  deciziile pentru fericirea ta tot singur le vei lua.  Viaţa nu îţi dă niciodată un pahar plin, la fel cum nu îţi va da niciodată un pahar gol. Îţi va da însă un pahar umplut pe jumătate şi te va lăsa pe tine să alegi care jumătate vrei să o  vezi sau să o ai…

 
2 comentarii

Scris de pe Mai 7, 2012 în Uncategorized

 

2 responses to “Pentru că poţi…

  1. CoCo Dutza

    Mai 7, 2012 at 6:50 pm

    :))) deci dupa cum ziceam Caline ,, DECAT SA REGRETI CA NU AI FACUT NIMIC SI SA TE GANDESTI OARE CUM AR FI FOST DACA … , MAI BINE REGRETI APOI CA AI INCERCAT DAR NU A MERS, VA TRECE MAI USOR , TE VEI VINDECA MAI REPEDE.,, oarecum am dreptate aici nu? sau mai bine zis a avut dreptate cine mi-a zis mie aceste cuvinte . prefer sa fac o greseala din cauza mea nu pentru ca am ascultat pe cineva , e viata mea , eu am dreptul sa fac ce vreau cu ea, eu sunt stapana pe ea , chiar daca uneori ne mai impiedecam… sau chiar cadem , ne ridicam poate cu lacrimi in ochi , si mergem mai departe, indeplinindune visele , dorintele, sperantele … tocmai pentru ca doar noi putem singuri…

     
    • Călin Ignat

      Mai 7, 2012 at 6:55 pm

      Vorba asta nu de la tine o stiu..e motto-ul meu…Dar la tine e caz particular..Tu ai incercat ai vazut…sa tot incerci …crezand ca vei reusi e o prostie…Eu nu la asta ma refeream…Lingi undeai scuipat asta nu te face ambitioasa …ci lasa….Oricum e ceva ce nu mai are rost sa vb….Faci cum vrei…E viata ta…

       

Lasă un răspuns

 
