RSS

Votează ce vezi, nu ce auzi!

15 Mai

Cei care mă cunosc ştiu că mereu am urât politica. Sau mai bine spus, am urât să  fac politică. Dar văzând că tot facebook-ul e plin de campanii electorale, îmi permit să îmi expun şi eu punctul de vedere pe care chiar cred că merită să îl citeşti până la capăt.

Unii chiar cred că,  nu au înţeles  ce înseamnă Campanie Electorală. Pentru unii campania electorală înseamnă să încerce să mânjească numele lui Dorin Florea  şi nu să îşi exprime planurile şi  dorinţele pentru acest oraş. Cum pot avea pretenţia să ne conducă oraşul când în loc să se preocupe de ceea ce  ar trebui ei să facă, se preocupă să manjească pe alţii? Şi în fiecare an acelaşi lucru…Dar oare de ce dau mereu în Dorin Florea?  De ce nu le este de ajuns campania lor şi promisiunile lor pentru acest oraş? Simplu… pentru că ei ştiu că Dorin Florea a făcut prea multe…şi e singurul capabil să mai facă. Şi lumea a văzut asta şi atunci au început să încerce să îi murdărească numele. Chiar vreţi ca oraşul nostru să fie condus de nişte instigatori? Care e caracterul unor oameni care în încercarea de a pune mâna pe conducerea acestui oraş se folosesc de niste lucruri demne de milă şi specifice unor oameni  nevertebraţi? Cât de disperaţi trebuie să fie unii să se lege de etnia lui Dorin Florea  ba că e una, ba că e alta…sau sa se apuce să tipărească reviste întregi pe care să le bage în poştă  NOAPTEA, în care să explice cine e Dorin Florea, reviste în care curios nu se menţionează faptul că a fost unul dintre cei mai buni medici chirurgi , doar lucruri din trecutul  său sau ştiu eu ce alte lucruri care nu au nici o legătură cu oraşul nostru ci doar sa îl discrediteze. Dar oare nu vă întrebaţi de ce fac asta aceşti oameni? Dacă tîrgumureşenii ar fi nemulţumiţi de acest primar, ar mai avea rost aceste reviste şi această campanie împotriva lui Dorin Florea? Cu siguranţă NU! Simplul fapt că recurg la aceste strategii, arată că pâna şi ei cei ce luptă  împotriva lui îl admiră şi ştiu că altfel nu îl vor putea învinge.Şi atunci de ce să ne lăsăm manipulaţi de aceşti instigatori? De ce să ne lăsăm conduşi ca nişte oi, care să reacţionăm la stimuli în loc să gândim şi să vedem cu ochii limpezi?  Oameni poate au uitat cum arăta Târgu Mureşul înainte ca Dorin Florea să fie primar…Complexul Weekend, strazile din oraş, faptul că înainte de a fi el primar poate nu aveai unde să îţi duci copilul în parc sau vroiai sa alergi şi nu aveai o pistă cum e cea de la Platoul Corneşti. Dar unii nu menţionează lucrurile astea … Oamenii au uitat ca nu exista nimic   Trecem prin nişte vremuri grele,  şi nu noi ca oraş, nu noi ca ţară ci întreaga lume. Şi aceste vremuri grele au facut să fie prinse de actualul primar.  Şi cu toate astea Târgu Mureşul  a rămas la fel…Cu aceste vremuri grele, credeţi că e cazul să votăm pe altcineva? Credeţi că acum e momentul să vină ca primar un om fără experienţă,  să facă practică pe noi? Oare acum e nevoie de schimbare cât timp oraşul nostru  e bineîn vremuri grele?   Se vorbeşte prea mult de averea lui Dorin Florea. Dar el are o situaţie decentă şi nu ar avea nici un interes să îşi mai umfle buzunarele. Poţi afirma acelaşi lucru pentru cineva care ajunge primar pentru prima data? Nu ai cum. Chiar nu e momentul unei schimbari acum.

Lumea trebuie să înţeleagă faptul că Dorin Florea nu înseamnă PD-L …Dorin Florea e Primarul oraşului Târgu Mureş  şi ceea ce a făcut el poţi vedea cu ochii, poţi atinge. Restul sunt promisiuni, care atunci când nu se vor indeplinii va fi prea târziu. Trebuie să învăţăm să ne ghidăm dupa realitate nu după promisiuni.

Mare întrebare pentru mulţi e: “Cu cine votez?” , mai ales pentru cei care vor  pune pentru prima dată ştampila pe buletinul de vot.  Cei care vor vota pentru prima dată. Din păcate ei nu prea ştiu cum a fost înainte ca Dorin Florea să fie primar al oraşului Târgu Mureş şi pot pica uşor în plasa acestor instigatori. Dar oare îşi asumă responsabilitatea să voteze pe altcineva  decât Dorin Florea, cu riscul de a ne întoarce unde am fost înainte? Ei au trăit ceea ce noi nu am avut ocazia la vârsta lor  pentru că noi am votat  cu actualul primar …Care în campaniile lui electorale nu a atacat niciodată pe alţii şi poate de aceea a reuşit să facă ceea ce a făcut până acum. Dar oare vor reuşi aceşti instigatori să facă acelaşi lucru? Sincer mă îndoiesc. Dorin Florea are o calitate pe care nu a avut-o şi nici nu o va avea prea curând un primar din Târgu Mureş. Şi această calitate e faptul că a reuşit să liniştească spiritele din oraşul nostru şi ne-a făcut  să uităm că suntem români şi maghiari şi ne-a făcut să convieţuim împreună ca tîrgumureşeni. Şi asta pentru că el e primarul oraşului Târgu Mureş  şi nu a românilor din oraşul Târgu Mureş sau al maghiarilor din oraşul Târgu Mureş cum s-ar putea întâmpla dacă el nu ar mai fi.

Înainte de a vota, ignoră toate campaniile electorale pentru că asta înseamna DOAR PROMISIUNI. Uită-te în jur, mergi în alte oraşe şi compară… Şi dacă crezi că se poate face mai mult, votează altfel, dar nu te lăsa influenţat de cei care instigă. Cineva care instigă, niciodată nu va avea intenţii buneŞi mai important de atât e să se meargă la vot. Toţi ne plângem, dar dacă nu mergi la vot înseamnă că nu te interesează şi atunci nu ai nici un drept să comentezi sau să te plângi pentru ca ţi-ai exprimat deja faptul că nu îţi pasă. VOTAŢI DORIN FLOREA!   şi dacă am ajuns eu să ma implic în aşa ceva o fac pentru că sunt conştient cât de rău poate fi altfel pentru noi. Pentru că ştiu cât de rău a fost înainte şi pentru că văd şi înţeleg că acum e bine.

 
14 comentarii

Scris de pe Mai 15, 2012 în Uncategorized

 

14 responses to “Votează ce vezi, nu ce auzi!

  1. Mihai Morariu

    Mai 16, 2012 at 11:52 am

    E mai usor sa critici decat sa creezi! de aceea unii incearca prin diverisuni , scandaluri si insinuari murdare sa castiga lupta pentru postul de primar . Oare chiar sand destui mureseni atat de jalnici incat sa le dea mizerabililor anonimi crezare??? eu sper ca nu! SANT MANDRU DE ORASUL MEU SI DIN ACEASTA CAUZA IL VOI SUSTINE PE DORIN FLOREA !!!!

     
    • Călin Ignat

      Mai 16, 2012 at 11:55 am

      Orice tîrgumureşean cu capul pe umeri şi inteligent îl va vota pe Dorin Florea!! Adică ar fi ciudat să votezi împotriva ta…Nu?

       
  2. Kevin

    Mai 16, 2012 at 1:39 pm

    Eu cred ca te rogi la Florea inainte sa dormi la cum ai descris , tu ce incerci sa spui ca e omul fara pacate a facut numai lucruri bune si nu poate fi criticat ca iti place tie de el, vorbeste si cu oamenii simplii din oras nu Doar cu patronii de cafenele…Si altii nu pot demonstra decat din Primarie ca sunt mai buni . Nu suntem casatoriti cu Florea , a fost un primar bun dar e timpul sa lasam si pe altcineva sa ne arate ca se poate si mai mult decat planurile incepute de altii !

     
    • Călin Ignat

      Mai 16, 2012 at 1:47 pm

      Altii care? Briscaru? E mai competent briscaru decat florea?..El oricum nu are nici o sansa…nici 5% nu va strange…Si atunci va iesi Frunda si vor incepe tensiunile inter-etnice…Si atunci sa vezi cum ne dam in cap..Deci Briscaru face rau tuturor romanilor pt candidatura depusa. Iar daca va iesi Frunda, si maghiarii vor avea de suferit pt ca in tensiune e greu sa duci o viata linistita. Inteleg antipatia unora pentru Dorin Florea, nu poate o persoana sa fie pe placul tuturor..Dar, deocamdata e cel mai competent pentru aceasta functie.

       
  3. Kevin

    Mai 16, 2012 at 2:00 pm

    Da Briscaru e singura alternativa buna .Asa cum nu au fost tensiuni inter-etnice cu Florea Primar si jumate din populatie maghiara , nu ar fi nici daca va fi Frunda Primar. Mie mi se pare o prostie asta ca vai doamne sa nu mai candideze ceva roman cu sanse ca o sa fie maghiarii la putere(de fapt asta e motivul, nu ca vai doamne cate a facut) Mie unul mi se pare absolut normal cate s-au facut in orash si se facea oricare ar fi fost primar ,totusi 12 ani au trecut si tot din 4 in 4 ani a facut multe .Dar nu putea face nimic Florea fara Consilierii UDMR sa nu uitam asta .Am inteles e cel mai bun primar ever , dar acum ca a picat PDL vor incepe sa curga dosarele pe el si ce se v-a intampla il va lasa interimar pe Maior? , Totusi mai sunt alternative , NU E SINGURUL ROMAN DIN MURES , E SINGURUL CARE A VOTAT PENTRU DEZBINAREA UMF.

     
    • Călin Ignat

      Mai 16, 2012 at 2:05 pm

      Da?.Si USL e mai ok? USL=PNL+PSD…Eu am terminat la liceul Bolyai Farkas. Eram in a 12-a cand liceul a fost transformat in liceu cu predare exclusiva in limba maghiara…De cine? DE CATRE PSD! Si acum ei arunca cu piatra in Florea care oricum nu putea face nimic..

       
  4. Kevin

    Mai 16, 2012 at 2:50 pm

    Asta cere Florea pe site-ul lui : Cei care mă votează pe mine, trebuie să înțeleagă că doar votând și echipa mea îmi oferă puterea de a mișca lucrurile în Tîrgu Mureș.
    Cei care votează Florea și Alianța pentru Mureș la municipiu, vă rog să votați Pașcan și Alianța pentru Mureș și la consiliul județean.Am speranța că cei care mă votează pe mine vor vota întreaga mea echipă, sub semnul electoral al soarelui.
    Alianţa pentru Mureş din care fac parte PDL, UNPR şi Partidul Ecologist Român are ca slogan :”Uniţi suntem învingători”.
    Spune-mi ce prieteni ai ca sa-ti spun cine esti.
    Eu unul nu o sa votez un candidat PDL nici daca e Tata !!!!!!!

     
  5. Alin

    Mai 16, 2012 at 7:30 pm

    Unii incompetenti din orasul asta se uita la faptul ca Dorin Florea a facut parte din PDL… S-au uitat prea mult la TV la Politica si sunt deja bolnavi in adevaratul sens al cuvantului! OAMENI BUNI! Ignorati culoarea politica! Uitati-va la ceea ce a facut acest om pentru oras si pentru oameni! Cei care il improasca cu, cuvinte murdare si multe dintre ele minciuni… recunoaste-ti ca sunteti unii dintre voi atat de „sovini” (scuzati-ma de expresie) incat nu mai stiti cum sa il „murdariti” pe acest Om! Taceti si mergeti si bagati-va stampila adanc in Frunda care daca va ajunge primar (doamne fereste) va fi vai si amar de noi! Au vrut sa faca Autonomie Teritoriala… o vor face incepand cu MURESUL, nu stiu daca va va convenii ca mai incolo copii vostrii (ma adresez celor care vad in BRISCARU un sfant) vor fii nevoiti sa invete Limba Maghiara in scolile romanesti pentru ca asta se doreste de mult timp! De ce nu ne e bine cum suntem acum? De ce nu ne e bine ca stim sa ne inteleg Romanii si Maghiarii si putem sa traim in pace cum am facut-o 12 ani pana acum? De ce sa stricam ceea ce am construit? GANDITI-VA BINE OAMENI BUNI! HAIDETI SA VOTAM SA NE FIE BINE! Sa votam acest om si primar care a facut atat de multe pentru noi si pentru oras si cumva am ajuns si noi sa fim respectati pentru ceea ce avem! Niciodata nu a facut diferenta intre ROMANI si MAGHIARI! Daca a facut ceva, a facut pentru ambele parti si iata… ca am dus-o bine si sper eu ca o vom duce in continuare! UDMR-ul si USL-ul au incercat sa arunce cu noroi in Florea spunand „A fost de acord cu legea privind UMF!” am citit asta chiar pe blogul „marelui domn” Briscaru! Cum e posibil sa afirmi asa ceva la cateva zile dupa ce Dorin Florea anunta „NU suntem de acord cu legea privind UMF” si chiar ameninta PDL-ul sa nu promulge aceasta lege!! NU E POSIBIL ASA CEVA! Aduceti-va aminte voi tinerilor care acum cativa ani ati fost separati in Licele Boyoi (ma scuzati dar chiar nu stiu cum se scrie corect) si Papiu. V-au scos unii pe alti din aceste licee de elita si chiar voi liceeni, NU ati fost de acord cu asa ceva. PSD-ul care atunci era pe cai mari a facut acest lucru! A venit doamna Andronescu aici, incercand sa rezolve problema dar nu a reusit din pacate! Dupa ce v-a scos din liceeu PSD’u veti merge acum si veti pune votul pe BRISCARU care nu e altceva decat un PSD’ist? caci USL=PNL+PSD in caz ca nu stiati! Veti multumii PSD-ului atat de frumos pentru ceea ce a facut cu voi?!??…

    NU DATI VOTURILE AIUREA! DOAMNE AJUTA!

     
  6. dadatroll

    Mai 16, 2012 at 8:18 pm

    Mey atata timp cat nui ungur normal ca sase voteze. Ca vorba aia ungurui prost.

     
  7. Kevin

    Mai 17, 2012 at 12:21 am

    Florea nu a facut parte, face parte din PDL. Si nu inteleg de ce stati cu capul plecat ca vai Doamne vin ungurii/turcii/tatarii si va ia tot, nu mai suntem in trecut cand ne dadeam foc la recolte si la culturi, si ne otravim fantanile ca vin turcii si apoi murim de foame si de sete, Suntem in 2012 trezirea nu face nimeni autonomie , crezi ca daca stie sa zica cateva fraze in Maghiara ungurii l-au votat vre-odata??? trezeste-te diferenta a facut-o Valea Rece si cei din Band cu buletin de Tg-Muures, Consilierii locali au fost UDMR majoritatea tot timpul Florea nu putea sa faca nimik fara ei asa ca te agiti degeaba confunzi alianta PDL UDMR cu o buna intelegere interetnica, dar sa nu uitam ca ea s-a destramat si ai fi impresionat sa aflii cata lume nu voteaza nici cu Florea nici cu Frunda care sunt 2 banditi,unu mai mare ca celalalt.Si va mai si indruma Florea sa ii votati la ca si consilier pe Maior,Borsan,Farcas,Bretfelean si Pascan, Echipa Soarelui…..sa fim seriosi🙂
    Asa ca nu vad de ce va e frica de Briscaru ca e PSD-ist ca doctrina partidului e indreptata spre oameni si nu spre marii afacerisiti…eu chiar ma bucur de frica voastra🙂

    Si inainte sa vb incerca sa iti scoti un aviz pentru o modificare la un spatiu de la primariei , eu am incercat si mi-au zis ca stric Arhitectura orasului, dar daca dau 500 de euro nu o mai stric. sunt multe chestii intr-un orash de care te lovesti nu numai de aspectul lui.

    CEL MAI IMPORTANT E SA VOTATI , SI-AU DAT SANGELE GENERATII SA AVEM NOI DREPTUL ASTA . DOAMNE AJUTA

     
  8. Mona Simona

    Mai 21, 2012 at 10:21 am

    Eu ma rog si sper in continuare ca nu va iesi Frunda ! Nu vreau sa invat limba maghiara , refuz sa invat limba maghiara. Si mai am un motiv pt care nu vreau sa iasa Frundo (baci) habar nu am cum se scrie :)) … cand se va tine festivalul Peninsula sa tineti minte de la mine , ungurii si nespalati care vin cu cortul nu vor mai sta pe malul Muresului vor sta inauntru pe iarba verde din complexul wechend,acum ceva timp Dorin Florea refuza sa ofere complexul pt asemenea festivaluri(jos palaria in fata lui ) … cum va fi oare daca va iesi Frunda primar? Eu refuz sa ma gandesc la acest lucru . Se mai pot spune multe dar ma opresc aici . Toata lumea loveste in Dorin Florea , vor plange iei mai tarziu cand vom ajunge de unde am plecat.

    Numa bine la toata lumea , si va doresc sa nu ajunge-ti sa traiti vremurile din trecut !

     
    • Alin

      Mai 21, 2012 at 8:44 pm

      Da…dar unii cum am mai zis sunt prea ORBI si INCAPABILI sa vada aceste chestii…

       
  9. Corinusha

    Aprilie 2, 2013 at 12:21 pm

    bai, face si florea bani si fura si alea alea, dar face(!!!) ceva si pentru oras. avem oras frumos, cat de cat modernizat. cum zicea cineva mai sus, cum arata orasul asta acu 10-15 ani? ca naiba. nu aveam nimic. acum avem complexul weekend, avem platoul frumos facut, avem muulte parcuri frumos transformate si colorate, avem flori plantate in centru si toate astea il avem datorita lui Florea (si a consilierilor ce-i drept). eh…macar a iesit Florea once again🙂

     

Lasă un răspuns

 
