RSS

Suflet vândut…

26 Iul

E ciudat cum ne-am vândut viaţa unui site numit Facebook…şi am ajuns să trăim doar virtual. Suntem în comă, conectaţi la aparate. Nişte aparate pe care noi nu le putem controla. Aparate legate de câteva fire. Unul vital fiind  internetul. Atunci când nu există o conexiune la internet să putem intra în virtual, suntem agitaţi, neiniştiţi, depresivi. Trăim momente  în viaţă care au ajuns să nu mai aibă valoare  dacă nu sunt confirmate în lumea virtual: un cadou, un buchet de flori, un răsărit, o ieşire la un restaurant sau la o bere, un future, o ieşire în club. Am renunţat la ceea ce defineşte cel mai bine un individ…şi anume intimitatea. Am ajuns să facem publice locurile unde ne aflăm în fiecare minut, ceea ce mâncăm, ceea ce am primit sau pe cine iubim. Am renunţat la intimitatea sentimentelor în favoarea venerării de către straini. Fără să ştim că un străin în viaţa noastra e ca un vandal la un muzeu care nu priveşte şi se bucură ci distruge tot ce e frumos şi de admirat, mâzgălind cu pixul sau carioca iniţialele lui marcându-şi teritoriul la fel ca un animal.   Ne-am vandut sufletul…şi nici măcar nu diavolului. Ne-am vândut sufletul la ceva mai rău. Unui site de internet.  Înainte oamenii erau puri şi sinceri . Acum sunt ursuzi şi falşi.  Asta pentru că ne-am vândut sufletul unui site care ne-a transformat în cerşetori. Cerşetori de like-uri . Cerşetori care cerşesc veneraţie şi apreciere. Aşa a reuşit să ne convingă să fim dependenţi şi chiar să cerşim sclavia. Singurul site unde există doar un buton de apreciere(like) niciunul de dezapreciere(dislike). Doar  aşa putea să ne convingă să acceptăm sclavia. Să fim apreciaţi. Să nu poată nimeni să ne dezaprecieze..O lume perfectă, unde eşti perfect.  Primim 100 de like-uri şi zâmbim, ne simţim în central atenţiei. Ne considerăm interesanţi şi apreciaţi, fără să ştim  că poate există alţi 500 care ne detestă pentru aceleaşi lucruri postate doar că nu au posibilitatea să exprime asta. Aprecieri care ne dezvoltă EGO-ul, dar ne omoară SUFLETUL. Ne-am vândut sufletul unei vieţi virtuale plină de falsitate cu oameni care se prelucrează pentru a arăta mai bine, atât în interior cât şi în exterior,  unei vieţi în care ne apreciază (ne dau like) persoane pe care nici măcar nu le-am cunoscut în viaţa reala şi care nu ştiu nimic cu adevărat despre noi. Trăim acum într-o lume în care avem sute de prieteni virtuali care ne umplu pereţii de ziua noastră de “La mulţi ani!”  şi ne petrecem ziua de naştere verificând mereu calculatorul sau telefonul mobil pe care e instalat facebook-ul pentru a vedea cine ne-a mai trimis mesaj sau a postat pe peretele nostru . Numărăm cu grijă si postăm  un mesaj mulţumind celor 143284,3 de persoane precizând exact numărul lor pentru a  arăta celorlalţi cât de importanţi suntem şi câtă lume ne-a trimis mesaje când de fapt în realitate stăm în faţa calculatorului, singuri, fiindcă nu avem nici o persoană cu care să sărbătorim, doar o mamă care vine cu un tort făcut de ea şi o lumânare înfiptă în el. Avem o mulţime de prieteni virtuali, doar ca problemele noastre nu sunt virtuale .  Ne închidem în faţa prietenilor invocând lipsa de încedere, dar postăm pe facebook sentimentele noastre lăsând să râdă persoane străine de sentimentele noastre fie ele si patetice.  Postăm mesaje în care mesajul e ..:”Am doar o viaţă şi o trăiesc cum vreau”, fără să ne dăm seama că am început de mult să renunţăm la viaţa noastră adevărată…Am murit de mult, iar acum aşteptăm să fim doar deconectaţi de la aparate şi să fim îngropaţi!

 
Un comentariu

Scris de pe Iulie 26, 2012 în Uncategorized

 

One response to “Suflet vândut…

  1. Irina

    Septembrie 19, 2012 at 8:42 pm

    Cat de adevarat…din pacate.

     

Lasă un răspuns

 
